środa, 26 czerwca 2013

Gomez: "Nie jestem gotowa na małżeństwo!"

Chociaż Selena Gomez i Justin Bieber nie potwierdzili oficjalnie, że znów są parą, osoby z ich otoczenia są w tej sprawie znacznie bardziej wylewni. Zresztą, sam wokalista zamieścił na swoim profilu wymowne zdjęcie z Seleną. Ona jednak wymownie milczy.
W najnowszym wywiadzie 20-letnia gwiazda przyznała również, że nie jest gotowa na poważne deklaracje i nie myśli o ślubie, w odróżnieniu od swojej koleżanki i rówieśnicy, Miley Cyrus.
O mój Boże, nie! Nie mam nawet 21 lat! - wykrzyknęła zapytana przez dziennikarza radia "Miami's Y100". Kiedy byłam małą dziewczynką zapewne marzyłam o tym, żeby być czyjąś żoną w wieku 20 lat, ale teraz w żadnym wypadku nie jest to dla mnie priorytet. 
Wydaje nam się, że Bieber też ma obecnie nieco inne "priorytety"...
źródło: Pudelek.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz