niedziela, 12 maja 2013

Gomez: "Marzyłam o karierze modelki"

W najnowszym numerze magazynu "In Style" pojawiła się kolorowa sesja zdjęciowa z Seleną Gomez. Dziewczyna Justina Biebera, która po krótkiej przerwie postanowiła wrócić do idola nastolatek, opowiada o najnowszej płycie, a także marzeniach z dzieciństwa. Na temat romansu z Justinem milczy, ale przyznaje, że na jej krążku znajduje się poświęcona mu piosenka.

Okazuje się, że Gomez nie zawsze myślała o karierze piosenkarki. Zanim odkryła, że ma głos chciała zostać modelką.

Marzyłam o karierze modelki. Pomimo, że jestem szczupła nie mam dobrej figury. Jestem raczej drobna i nie mam także krągłości. Może nabiorę ich, gdy będę starsza – mówi Gomez. Nie mam też odpowiednich rysów twarzy. Wydaje mi się, że jestem zbyt charakterystyczna.

Oto sesja z udziałem Seleny:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz