piątek, 17 maja 2013

David Beckham KOŃCZY KARIERĘ!


David Beckham, który od tego stycznia tego roku występuje w barwach Paris St. Germain, ogłosił właśnie, że kończy karierę piłkarską. 115-krotny reprezentant Anglii, przez sześć lat sprawował funkcję kapitana drużyny, grał też w Manchesterze United, Realu Madryt, AC Milan i Los Angeles Galaxy. 2 maja skończył 38 lat. O swojej decyzji poinformował w specjalnym oświadczeniu.
Dziękuję PSG za umożliwienie mi występowania w barwach tego klubu, ale czuję, że to dobry czas, żeby zakończyć moją karierę w momencie, kiedy gram na najwyższym poziomie - tłumaczy Beckham. Gdyby ktoś mi powiedział, kiedy byłem małym chłopcem, że będę grał w moim ukochanym klubie z dzieciństwa, Manchesterze, że będę kapitanem i graczem dumnej drużyny mojego kraju więcej niż 100 razy, powiedziałbym, że to tylko marzenia. Jestem szczęściarzem, bo mogłem realizować moje marzenia. Myślę, że największym moim osiągnięciem, z którego jestem najbardziej dumny, jest bycie kapitanem Anglii. Chciałbym również podziękować wszystkim fanom, którzy przez te lata wspierali mnie i dopingowali.
Jak na razie nie wiadomo, czy David będzie chciał kontynuować karierę jako trener. Być może skupi się na występach w reklamach, które od kilku lat stanowiły większość jego dochodów. Kilka lat temu wyznał też, że myśli o zostaniu aktorem, po zakończeniu kariery sportowej. 


źródło: Pudelek.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz