poniedziałek, 21 października 2013

Avril: "Jestem już dorosłą kobietą!"

Avril Lavigne pojawiła się na okładce najnowszego numeru "Bello", w którym udzieliła także wywiadu na temat zmian w jej życiu. Piosenkarka wyszła po raz drugi za mąż za Chada Kroegera i zaczęła razem z nim pracować nad nową płytą. Zapewnia, że nie tylko chce tworzyć "poważniejszą muzykę", ale także zmienić cały swój styl.
Moi fani nadal pamiętają mnie, jako nastolatkę. Jestem już dorosłą kobietą. Czas na poważne zmiany - powiedziała gwiazda.
Zobaczcie najnowszą sesję z Avril. Podoba Wam się?
Oby poszło jej lepiej niż Miley Cyrus.
Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!

Avril: Jestem już dorosłą kobietą!
źródło: Pudelek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz