piątek, 2 sierpnia 2013

"Zmieniłam nawyki, pokochałam sport!"

Metamorfoza Anny Guzik w "Anję Guzik" zaskoczyła chyba wszystkich. Aktorka, która przed laty miała nadwagę przy swoim nowym partnerze zaczęła uprawiać sport i zmieniła zupełnie nawyki żywieniowe. Efektem tego jest o wiele szczuplejsza figura.
Aktorka trafiła na okładkę najnowszego numeru magazynu "Shape", w którym zdradza, jak udało jej się schudnąć.
Wiele się w moim życiu zmieniło, ale chyba najważniejsze jest to, że ja sama się zmieniłam.Zmieniłam nawyki, pokochałam na nowo sport, zaczęłam być bardziej świadoma siebie i tego jak chcę wyglądać i być postrzegana – mówi. Staram się zdrowo odżywiać i unikać żywieniowych grzeszków, ale mam swoją pietę achillesową - czekoladę, której czasami nie potrafię się oprzeć. W upalne dni w moim menu znajdują się orzeźwiające chłodniki i lekkie sałatki.
Na potrzeby sesji zdjęciowej Guzik wzięła udział w treningu z Ewą Chodakowską:
Zmieniłam nawyki, pokochałam sport!

Zmieniłam nawyki, pokochałam sport!
źródło: Pudelek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz