piątek, 2 sierpnia 2013

Kazadi w stroju kąpielowym na okładce! "BYWAŁAM GŁODNA!"

Swoją ostatnią okładkę "Vivy" Patrycja Kazadi zaliczyła w lipcu 2012 roku. Pozowała wtedy na plaży bez stanika zasłaniając piersi jedynie dłońmi. Wystarczyło jedynie 13 miesięcy, by trafić na kolejną.
Tym razem Kazadi znowu pozuje na plaży. Ma na sobie jednak strój kąpielowy i marynarkę. W wywiadzie opowiada, jak ciężko jest być początkującą celebrytką. Zwierza się, że mimo że ma bogatych rodziców i od lat pracuje w telewizji, miała tak mało pieniędzy, że "bywała głodna".
Ja już przeszłam przez wszystkie etapy i niczego się nie boję. Jak mi się coś nie udaje, nie uważam, że to koniec świata – mówi. Gdy mam pustą lodówkę, to wiem, że za chwilę ją zapełnię. Bywałam głodna. Przez 10 lat mojej kariery były momenty, kiedy było OK, i były momenty, w których kasa się rozeszła na nagrania, które nie przynosiły zysków. Ale te doświadczenia mnie wzbogaciły, bo doceniam wartość pieniądza, doceniam to, że mam pracę, i bardzo to szanuję.
Na szczęście te czasy już za nią
Kazadi w stroju kąpielowym na okładce! BYWAŁAM GŁODNA!

Kazadi w stroju kąpielowym na okładce! BYWAŁAM GŁODNA!
źródło: Pudelek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz