piątek, 31 stycznia 2014

Krupa odwiedza chore dzieci! "KOCHAM MOJĄ BLUZKĘ"

Joanna Krupa pomaga nie tylko zwierzętom w schronisku i rozbiera się w kampaniach przeciwko noszeniu futer. Celebrytka odwiedza także swoich najmłodszych "fanów" w szpitalach. Wczoraj Dżoana gościła na poznańskim oddziale pediatrycznym, gdzie wręczyła małym pacjentom prezenty. Wszystkim pochwaliła się najpierw na Instagramie, a później w "Dzień Dobry TVN".
Największą radością życia jest oddawać to, co się ma, innym. Zrobiłam zakupy dla chorych dzieci w Poznaniu w Polsce, które odwiedzę już jutro - napisała pod pierwszym zdjęciem Krupa.
Na oddziale i w telewizji Joanna zadbała o odpowiedni wygląd. Miała na sobie bluzę od duetu Paprocki & Brzozowski za 420 złotych. Pod fotką ze studia telewizji śniadaniowej napisała:Kocham moją bluzkę.
Krupa odwiedza chore dzieci! KOCHAM MOJĄ BLUZKĘ
Krupa odwiedza chore dzieci! KOCHAM MOJĄ BLUZKĘ
Krupa odwiedza chore dzieci! KOCHAM MOJĄ BLUZKĘ
Krupa odwiedza chore dzieci! KOCHAM MOJĄ BLUZKĘ
źródło: Pudelek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz